مرکز فروش لوازم استخر با قیمت دسته اول کارخانه

بروز شده در 24 بهمن1402

مرکز فروش لوازم استخر

در این مقاله چه میخوانید

اگر به دنبال یک لیست از لوازم نظافت و نگهداری استخر، سونا و جکوزی‌تان می‌گردید ما در این مقاله به ارائه این ملزومات خواهیم پرداخت. و البته مهمتر از این لیست معرفی یک مرکز فروش لوازم استخر معتبر است تا شما بتوانید این تجهیزات را با آسودگی خاطر از آن تامین کنید. فروشگاه سلامتی با تامین کالای تاسیسات مربوط به استخر، سونا و جکوزی و با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود می‌تواند شما را در انتخاب تجهیز مورد نیازتان یاری کند.

انواع فیلتر شنی اطلس پول

 

لیست تجهیزات مورد نیاز برای تمیز نگهداشتن استخر

برای نگهداری از استخر به تجهیزاتی نیازمند هستید تا با استفاده از این تجهیزات نظافت استخر انجام شود.

برای مشاهده و خرید هر کدام از لوازم مورد نیاز استخر کلیک کنید.

مرکز خرید لوازم استخر؛ دسته تلسکوپی

دسته تلسکوپی

یکی از تجهیزات کاربردی برای نظافت استخردسته تلسکوپی است. این دسته قابلیت اتصال به جارو، برس یا توری را داشته که برای جمع کردن زباله‌های بزرگ، پاک کردن و برس کشیدن سطوح استخر، جارو کشیدن استخر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین مزیت این تجهیز قابلیت کوتاه و بلند شدن آن در هنگام نظافت سطوح داخلی استخر است که دسترسی و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. اگر قصد خرید یک دسته تلسکوپی از مرکز فروش لوازم استخر دارید باید سه ویژگی را داشته باشد؛

  1. بدنه ضخیم
  2. جنس آلومینیومی
  3. حداقل طول 5 متر

مرکز خرید لوازم استخر توری اسکیمر

توری اسکیمر

توری اسکیمر یک وسیله کاربردی است که به انتهای لوله تلسکوپی متصل می‌شود و بوسیله آن به‌ راحتی سطح آب استخر را تمیز می‌کنید. توری اسکیمر جهت نظافت آب استخر ازآشغال های بزرگ مثل برگهای خشک و حشرات روی سطح آب است. هنگام تهیه توری از مرکز فروش لوازم استخر در نظر داشته باشید که دو نوع توری اسکیمر وجود دارد:

  • توری صاف
  • توری سبددار

پیشنهاد ما برای خرید توری مدل توری اسکیمر صاف است چرا که تمیز کردن استخر با این مدل راحت تر است.

 

برس جاروی استخر

مرکز خرید لوازم استخر برس جاروی استخر

برس جاروی استخر

یکی از مسائلی که نیاز به نظافت را برای استخرها ضروری می‌کند تجمع یک لایه نازک ازچربی موجود در آب و ایجاد جلبک بر کف، دیواره‌ها و پله‌های استخر است. اگر قصد داشتن یک استخر تمیز را دارید بهترین راه از بین بردن این لایه از استخر و تمیز کردن سطوح استخر با برس جاروست. برس کردن دائمی استخر مانع از کدر و سبز شدن آب می‌شود. توجه کنید که برای تهیه برس از مرکز فروش لوازم استخر با توجه به نوع استخر مدل برس جارو را انتخاب کنید؛

  • استخر بتونی: برس با جنس استیل‌ ضد‌ زنگ یا نایلونی
  • استخر گانیت: برس با جنس استیل‌ ضد‌ زنگ
  • استخر فایبرگلاس، وینیل و بتن رنگ شده: برس نایلونی
 جاروبرقی استخر مرکز خرید لوازم استخر

جاروبرقی استخر

یکی دیگر از تجهیزاتی که برای نظافت استخر بکار گرفته می‌شود جاروبرقی است. یک جاروبرقی استخر از سه بخش مجزا تشکیل شده است؛

  • سر جاروبرقی
  • لوله خرطومی جاروبرقی
  • لوله تلسکوپی

سر جاروبرقی وسیله ای است که تمیز کردن سطح استخر را انجام می‌دهد، این وسیله مانند توری اسکیمر و برس جارو به انتهای لوله تلسکوپی وصل می‌شود.

لوله خرطومی بخش دیگری از جارو برقی است که رابط بین سر جاروبرقی و اسکیمر استخر است و با ایجاد خلا، فشار لازم برای مکش زباله‌ها از سطح آب را فراهم می‌سازد.

دقت کنید برای خرید لوله خرطومی از مرکز فروش لوازم استخر به دنبال لوله‌ای بگردید که هر دو سر آن قابلیت اتصال به اسکیمر و سرجارورا داشته باشد و حداقل طول آن 10 متر باشد.

 

انواع فیلتر استخر

فیلتر استخر

یکی دیگر از حیاتی ترین تجهیزات مورد نیاز برای نظافت استخر؛ فیلتر است. وظیفه فیلتر تصفیه آب استخر است. فیلتر استخر مواد زائد و آلودگی‌ها را از بین برده و آب استخر را تمیز و سالم نگه می‌دارد.

برای تهیه فیلتر از مرکز فروش لوازم استخر باید توجه داشته باشید که سه نوع فیلتر وجود دارد که شامل؛

  • فیلترشنی
  • فیلتر کارتریجی
  • فیلتر DE

می‌باشد که هر کدام خصوصیاتی دارند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی استخرتان را راه انداخته اید؛ فیلتر شنی مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

پیشنهاد ما این است که همیشه یک ست اضافی از صافی‌های فیلتر قابل جایگزین از مرکز فروش لوازم استخر تامین نمایید. تا وقتی زمان تعویض فرارسید به سادگی تعویض فیلتر را انجام دهید. برای دستیابی به بهترین عملکرد از فیلتر بخاطر داشته باشید که صافی‌های فیلتر را هر 2 تا 3 ماه عوض کنید.

برای مشاهده و خرید انواع فیلتر مدار تصفیه کلیک کنید

مرکز خرید لوازم استخر؛ پمپ استخر

پمپ استخر

پمپ استخر قلب تپنده استخر شماست. آب را به گردش در می‌آورد و به فرایند تصفیه و گرم کردن آب قدرت می‌بخشد. در مرکز فروش لوازم استخر سه نوع پمپ وجود دارد:

  • پمپ‌های تک سرعته
  • ‌پمپ‌های دو سرعته
  • ‌پمپ‌های سرعت متغیر

شاید بهترین انتخاب برای خرید یک پمپ برای استخر پمپ با سرعت متغیر باشد زیرا که مصرف انرژی را بهینه ساخته و امکان تغییر آسان بین حالت‌های مختلف قدرت پمپ در وضعیت ‌های متفاوت را فراهم می‌آورد. نکته مهمی که برای نگهداری و افزایش طول عمر پمپ باید مدنظر قراردهید اینست که هر هفته سبد آن را از خالی کنید.

هیتر استخر

هیتر استخر

مزیت وجود هیتر برای استخر این است که تضمین می‌کند شما در تمام سال قادر به استفاده از استخر روباز خود هستید. روزهای بارانی و آسمان ابری و سرمای هوا شما را از شنا کردن محروم نمی‌کند.

برای انتخاب یک هیتر استخر شما با گزینه‌های متعددی مواجه می‌شوید. اگر عملکرد مقرون به صرفه اولویت‌ اصلی شماست، بهترین گزینه برای شما، خرید یک پمپ حرارتی از مرکز فروش لوازم استخر است. سیستمی که هزینه ماهانه تولید انرژی آن پایین باشد و در تمام طول سال حتی دمای زیر صفر هم کار کند.

مرکز خرید لوازم استخر: پودر ضد آلودگی

مواد شیمیایی

با اینکه نمی‌توان موادشیمیایی را بعنوان تجهیزات استخر برشمرد اما این مواد از اهمیت آن نمی‌کاهد.

تجهیزاتی همچون جارو، برس و … بخش‌های فیزیکی استخر را تمیز نگه‌ می‌دارند اما موادشیمیایی برای تمیزی آب استخر و از بین بردن میکروب و باکتری های و مناسب سازی آب استخر برای شنا است.

برای ضدعفونی و تمیز نگه داشتن آب استخر از مواد شیمیایی متفاوتی استفاده می‌شود که شامل موارد زیر هستند؛

  • مواد ضدعفونی کننده
  • افزاینده و کاهنده خاصیت قلیایی
  • افزاینده و کاهنده خاصیت اسیدی
  • ضدجلبک
  • آنزیم های استخر
  • جداکننده فلزات از آب

برای خرید انواع تجهیزات ضدعفونی کننده و موادشیمیایی لازم کلیک کنید

خرید تجهیزات اضافی از مرکز فروش لوازم استخر

فیدرهای مواد شیمیایی

اگر نمی‌خواهید خودتان هر هفته به استخر کلر اضافه کنید، مشکلی نیست. با خرید یک دستگاه کلریناتور از مرکز فروش لوازم استخر این کار به صورت اتومات برای شما انجام خواهد شد. کافیست محفظه آن را از قرص کلر پر کنید و میزان کلردهی را برای آن مشخص کنید. بدین شکل چند هفته‌ای راحت هستید.

اتومات استخر مرکز فروش لوازم استخر با قیمت دسته اول کارخانه

جاروی اتومات استخر

همانطور که از نامش پیداست، یک جاروی اتومات درون استخر شما حرکت می‌کند و از هرچه عبور کند بطور خودکار آن را برس و جارو می‌کند. این دستگاه در مرکز فروش لوازم استخر در 3 مدل وجود دارد:

  • فشار جانبی
  • مکشی
  • رباتیک

استفاده از جاروی اتومات بطور چشمگیری مسئولیت‌های شما را در قبال نظافت استخر کاهش می‌دهد. اما اگر به دنبال بهترین گزینه هستید که تمام کار نظافت خودکار استخر را با کمترین دخالت شما انجام دهد، خرید جاروی رباتیک از مرکز فروش لوازم استخر بهترین گزینه است.

برای مشاهده و خرید اسکیمر و کنترل کننده سطح آب کلیک کنید

کنترل کننده سطح آب استخر

استخر هر روزه مقداری از آب را به دلیل تبخیر، نشتی لوله‌ها و یا پریدن در آب و پاشیدن آب به بیرون از دست می‌دهد. کم شدن آب استخر به خصوص بر اثر تبخیر امری اجتناب ناپذیر است.

راهکار پیشنهادی برای کاهش افت سطح آب:

  • استفاده از کاور برای استخر تا 75 درصد این امر را کاهش می‌دهد
  • با استفاده از هیتر و تنظیم دمای آب راتبخیر کم می‌ شود
  • نصب دستگاه تنظیم اتومات آب استخر که بطور خودکار با کاهش سطح به استخر آب اضافه می‌کند

این دستگاه به سر شیلنگ آبی که به لبه استخر آویزان است متصل می‌شود. دارای سنسوری داخلی است که دائما سطح آب را بررسی می‌کند و با کمتر شدن آن از مقدار معین به استخر آب اضافه می‌کند.

برای مشاهده و خرید هر کدام از لوازم مورد نیاز استخر می توانید به فروشگاه GTS مراجعه کنید.

[کل: 2 میانگین: 4.5]

برای ثبت سفارش یا مشاوره از دکمه های پایین استفاده کنید.