لیست اتصالات یو پی وی سی + لیست قیمت انواع اتصالات UPVC

بروز شده در 13 تیر1402

در این مقاله چه میخوانید

 

لوله یو پی وی سی

لوله‌های ساخته شده از پلیمر امروزه محبوبیت بسیار زیادی دارند چراکه درعین‌حال که وزن کمی دارند از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا استفاده از آنها بتواند تجربه بسیار مناسبی برای شما باشد. یکی از انواع این محصولات لوله یو پی وی سی است که ویژگی‌های خاصی دارد و امکان استفاده از آن در شرایط و موقعیت‌های مختلف وجود دارد.
لوله‌های یوپی‌وی‌سی دارای خواص مکانیکی بی‌نظیری هستند و همین عامل نیز باعث می‌َشود تا کاربردهای زیادی در صنایع مختلف داشته باشند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به عدم استفاده از متریال‌های نرم‌کننده در ساخت آنها اشاره کرد که باعث می‌شود تا این لوله‌ها سختی و مقاومت بالایی داشته باشند.

لوله یو پی وی سی را بیشتر بشناسید

لوله‌های پی‌وی‌سی یکی از بهترین جایگزین‌های لوله‌های فلزی هستند که درگذشته مورداستفاده قرار می‌گرفتند. این لوله‌ها خود دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها خواص مخصوص به خود را دارا هستند و کاربردهای ویژه‌ای نیز دارند. یکی از انواع این محصولات لوله یو پی وی سی است که از استحکام بالایی برخوردار است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا در برابر ضربه و همین‌طور فشار مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد لوله‌های یوپی‌وی‌سی باعث شده است تا در سال‌های اخیر در بسیاری از صنایع مختلف از این محصولات استفاده شده و از مزایای آنها نهایت بهره را ببرند. یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم این محصولات این است که در برابر خوردگی و محصولات شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین علت نیز امکان استفاده از آنها در صنایع خاص مانند صنایع پتروشیمی یا سایر صنایع شیمیایی وجود دارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید لوله‌های یوپی‌وی‌سی در شبکه‌های آبرسانی شهری و کشاورزی نیز مفید و کاربردی هستند. همچنین امکان استفاده از این لوله‌ها در صنعت آب و فاضلاب شهری و صنعتی نیز وجود دارد چراکه طول عمر آنها بسیار بالاتر از سایر محصولات مشابه موجود در بازار است.

ویژگی های لوله یو پی وی سی

ویژگی‌های لوله یو پی وی سی را بیشتر بشناسید

یکی از ویژگی‌های کلیدی لوله یو پی وی سی این است که در برابر واکنش‌های الکتروشیمیایی بسیار مقاوم است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا در طول زمان دچار خوردگی نشود. مقاومت در برابر خوردگی یکی از عواملی است که می‌تواند روی افزایش طول عمر این محصولات تاثیرگذار باشد. این محصولات در برابر سیالات شیمیایی نیز بسیار مقاوم هستند و می‌توان برای انتقال انواع سیالات شیمیایی نیز از آنها استفاده کرد.

لوله‌های یوپی‌وی‌سی مقاومت کششی بالایی دارند و بنابراین انعطاف‌پذیری آنها نیز مناسب است. این انعطاف‌پذیری به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در محیط‌های کوچک و در شرایط سخت نیز به‌سادگی هرچه تمام از این لوله‌ها استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند نهایت بهره را ببرید. با وجود این که این لوله‌ها دارای وزن بسیار کمی هستند ولی درعین‌حال از استحکام بالایی برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی و بسیار مهم لوله‌های یوپی‌وی‌سی این است که این محصولات در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، خراش و … نیز مقاوم هستند و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

موارد ستفاده از لوله یو پی وی سی

در چه مواردی می‌توان از لوله یو پی وی سی استفاده کرد؟

لوله یو پی وی سی دارای کاربردهای زیادی است و در موارد مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. این لوله‌ها به طور گسترده‌ای در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. یکی از کاربردهای مهم این لوله‌ها استفاده از آنها در سیستم‌های آبرسانی شهری است. ازآنجایی‌که لوله‌های یوپی‌وی‌سی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند طول عمر زیادی نیز دارند و در نتیجه بهترین گزینه برای سیستم‌های آبرسانی شهری به شمار می‌آیند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم این لوله‌ها استفاده از آنها در سیستم‌های فاضلاب خانگی است. مقاومت بسیار زیاد این محصولات در برابر مواد شیمیایی و خوردگی باعث می‌شود تا یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در فاضلاب‌ها باشند. البته باید بدانید که امکان استفاده از این محصولات در فاضلاب‌های صنعتی نیز وجود دارد چراکه لوله‌های یوپی‌وی‌سی امروزه در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند.امروزه امکان استفاده از لوله‌های یوپی‌وی‌سی در بسیاری از صنایع مختلف نیز وجود دارد چراکه این محصولات به‌راحتی قابل نصب هستند و برای نصب و استفاده از آنها شما با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

لیست اتصالات یو پی وی سی:

شما باید مطابق با استانداردهای موجود لوله‌ها را به یکدیگر متصل کنید.بسته به نوع عملکرد و محل قرار گرفتن لوله‌ها، اتصالات می‌توانند ساده یا پیچیده باشند. برای اتصال لوله‌های UPVC از اتصالات یو پی وی سی استفاده می‌شود.خوشبتانه انواع مختلفی از لیست اتصالات یو پی وی سی وجود دارد که می‌توانید هرگونه اتصالی را با استفاده از آنها به وجود آورید.
در ادامه راهنما انواع اتصالات UPVC و ابعاد موجود هر مدل را نشان می‌دهیمو در انتها لیست قیمت اتصالات اتصالات UPVCرا برای شما قرار داده‌ایم تا بهترین انتخاب را برای کار خود داشته باشید.برای سهولت دسترسی شما کاتالوگ لوله و اتصالات UPVC قابل دانلود از لینک زیر است:

کاتالوگ محصولات یو پی وی سی

لیست اتصالات یو پی وی سی-انواع 3 راهی

بررسی لیست اتصالات یو پی وی سی

سه راه UPVC

این نوع اتصالات UPVC جهت انشعاب آب به سه راه بکار برده می‌شوند.
سه راهی‌ها شامل سه راهی قائم (سه راهی ۴۵ درجه)، سراه ناف دنده، سه راهی تبدیل ساده و سه راهی تبدیل ناف دنده هستند.
همانطور که  مشاهده می‌کنید سه راهی اندازه‌های مختلفی دارد که سایزبندی و قیمت آن را می‌توانید در لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی در انتهای همین صفحه ببینید.

زانویی 90 درجه UPVC

در این مدل همانطور که از اسمش مشخص است برای اتصالی است که برای تغییر جهت به اندازه ۹۰ درجه در لوله کشی از آن استفاده می‌شود.
جاهایی مثل کف تا سقف یا برعکس، یا دیواره‌ها استفاده می‌شود.
شما می‌توانید در تصاویر زیر انواع اندازه‌های آن را مشاهده کنید.
این زانویی هم به صورت چسبی، یکسر داخل دنده و دوسر داخل دنده موجود است.
سایزبندی و قیمت زانوهای 90 درجه را می‌توانید در لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی در انتهای همین صفحه ببینید.

زانویی 45 درجه UPVC

در بعضی مواقع شما به جای یو پی وی سی 90 درجه ، نیاز دارید که از یک یو پی وی سی زاویه دار استفاده کنید.
در این شرایط بهترین گزینه در لیست اتصالات یو پی وی سی؛ زانویی 45 درجه می‌باشد.
همانند زانویی قائم ۹۰ درجه یو پی وی سی برای تغییر جهت لوله، با انحراف ۴۵ درجه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در لوله‌کشی فاضلاب مواردی که تغییر جهت و انحراف ۹۰ درجه ای لوله کشی به وسیله زانویی ۹۰ درجه UPVC احتمال ایجاد گرفتگی در لوله را افزایش می دهد.
با استفاده از اتصال دو عدد زانویی ۴۵ درجه UPVC و یک عدد مغزی شعاع انحنای تغییر جهت بیشتر می‌شود.
این  زانوی UPVC هم به صورت چسبی، یکسر داخل دنده و دوسر داخل دنده موجود می‌باشد.

زانو 45 درجه پیمتاش

درپوش (کپ) UPVC

در پوش یا کپ جهت مسدود کردن انشعابات لوله کشی به کار می‌رود.
درپوش‌ها به صورت پیچی و چسبی وچود دارند که نوع پیچی از رو دنده می شوند و محل آچارگیری آن مطابق شکل زیرعموماً چهار گوش است.

انواع درپوش _ کپ

چهارراه UPVC

این نوع از اتصالات یو پی وی سی جهت اتصال انشعابات فرعی به اصلی در 4 سمت استفاده می‌شود.

لیست اتصالات یو پی وی سی_چهار راه یو پی وی سی پیمتاش

تبدیل‌ UPVC

برای اتصال دو لوله با سایز متفاوت از تبدیل یا مغزی استفاده می‌شود.
مغزی‌ها شامل مغزی روپیچ ساده، روپیچ-توپیچ تبدیل و روپیچ تبدیل می‌باشند.
از مغزی تبدیل روپیچ-توپیچ همانند بوشن و سه راهی تبدیل برای تغییر قطر در لوله کشی استفاده می‌شود.

لیست اتصالات یو پی وی سی_ انواع تبدیل

مهره ماسوره UPVC

جهت اتصال نری به نری یا مادگی به مادگی یک قطعه واسط است که میان دو اتصال قرار می‌گیرد که به صورت یکسردنده و یا دوسردنده موجود می‌باشد.
مهرم ماسوره نوعی از اتصالات است که جهت اتصال دو قسمت از سیستم لوله کشی که از دو قسمت نر و ماده تشکیل شده کاربرد دارد.
این دو قطعه هر کدام به طور جداگانه روی لوله یا اتصالات دیگر بسته شده و سپس با جفت کردن نر و ماده و بستن مهره واسط، ارتباط بین اجزای اتصال دهنده برقرار می‌شود.
انواع، سایزبندی و قیمت مهره ماسوره را می‌توانید در لیست اتصالات یو پی وی سی در انتهای همین صفحه ببینید.

لیست اتصالات یو پی وی سی _مهره ماسوره UPVC

لیست اتصالات یوپی وی سی همراه با جدول قیمت

در جدول زیر می توانید لیست اتصالات UPVC را مشاهده نمایید.
این لیست قیمت به صورت دوره ای بروزرسانی می‌شود.

لیست قیمت اتصالات یو پی وی سی
قیمت لوله یو پی وی سی

عوامل تاثیرگذار روی قیمت لوله یو پی وی سی

عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند به میزان زیادی روی قیمت لوله یو پی وی سی تاثیرگذار باشند. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند روی قیمت این محصولات تاثیر بگذارد اندازه و ابعاد آنها است. در بخش‌های قبلی بیان کردیم که این لوله‌ها امروزه در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. قیمت هریک از این محصولات با یکدیگر متفاوت است و هرچه لوله‌های بزرگ‌تری را برای خرید انتخاب کنید احتمالا باید هزینه بیشتری را برای خرید آنها بپردازید.

کیفیت ساخت این لوله‌ها عامل مهم دیگری است که می‌تواند روی قیمت آنها تاثیرگذار باشد. هرچه متریال‌های استفاده شده در ساخت باکیفیت‌تر باشند و کیفیت ساخت بالاتر باشد قیمت لوله‌های یوپی‌وی‌سی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند. یکی از خدمات بسیار خوبی که ما در سایت خود برای مشتریان فراهم کرده‌ایم این است که می‌توانند به‌‎سادگی به قیمت به‌روز و دقیق هریک از این لوله‌ها دسترسی داشته باشند.پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید این لوله‌ها را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از خرید قیمت آنها را از طریق سایت ما بررسی کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

خرید لوله یو پی وی سی

امروزه افراد زیادی هستند که علاقه‌مند به خرید لوله یو پی وی سی می‌باشند. این لوله‌ها یکی از پرطرفدارترین انواع لوله‌ها به شمار می‌آیند که تقریبا در هر موردی قابل‌استفاده هستند؛ بنابراین شما باید اطلاعات کافی برای خرید این محصولات داشته باشید. یکی از نکات مهم در زمان خرید این است که حتما سعی کنید به‌خوبی نیازسنجی کنید تا محصولات مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.
علاوه بر این حتما در زمان خرید لوله‌ها اتصالات موردنیاز را نیز خریداری کنید تا مشکلی در ادامه برای شما به وجود نیاید. برای نیازسنجی در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از افرادی که تخصص کافی در این زمینه دارند مشورت بگیرید تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید. نکته مهم دیگر این است که حتما سعی کنید خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید.
خرید از فروشگاه‌های معتبر به شما این تضمین را می‌دهد که بتوانید محصولات باکیفیت و اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنید.

صحبت پایانی

لوله یو پی وی سی یکی از محبوب‌ترین انواع لوله‌های پلیمری است که دارای کاربردهای زیادی است و در صنایع مختلف قابل‌استفاده می‌باشد. این لوله‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که از جمله آنها می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی، قیمت مناسب و راحتی در نصب اشاره کرد.
برای خرید این لوله‌ها می‌توانید از خدماتی که ما در سایت خود برای شما فراهم کرده‌ایم. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید باکیفیت‌ترین لوله‌های یوپی‌وی‌سی را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید و به‌این‌ترتیب به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

منبع: سایت PİMTAŞ

[کل: 6 میانگین: 4]

برای ثبت سفارش یا مشاوره از دکمه های پایین استفاده کنید.